Reconec que la publicitat a Internet és un bon mitjà per fer publicitat ja que es pot fer arribar de moltes maneres diferents i a moltíssima gent, però crec que s’ha arribat a un punt que s’ha abusat massa d’ella, no pot ser que intentis entrar a una pàgina web i que s’obrin un munt de finestres de publicitat, no pot ser que cada dia trobem la bústia del correu electrònic plena de correus publicitaris la gran majoria no desitjats (spam), ... jo crec que s’hauria de regular molt més i evitar que arribin a molestar a l’usuari de la manera que ho estant fent.
M'ha fet molta gràcia aquesta pàgina web
http://www.microsiervos.com/archivo/internet/publicidad-internet.html a on hi trobem 10 raons per avorrir la publicitat:
1.- Ja hi ha massa publicitat en el món
2.- Els anunciants intenten “matar moscas a cañonazos”
3.- La publicitat a la xarxa és unidireccional
4.- La publicitat crea falses esperances.
5.- Un percentatge enorme de la publicitat està dissenyat per enganyar
6.- La publicitat contamina la xarxa, en especial els buscadors.
7.- Molta publicitat no està identificada: es enganyosa i deshonesta
8.- Tots els formats d’spam són publicitat.
9.- La publicitat no respecte les regles no escrites de la web ni d’Internet
10.- La publicitat a Internet es estúpida.
1 comentari:
Hola Cristina. Precisament acabe de tornar de la teua bella ciutat, en la qual he passat el cap d'any. Crec que un dels objectius principals d'Internet, és recaptar més informació sobre els usuaris, per a així poder personalitzar la publicitat als gustos d'aquests. La germaneta de la caritat Bill Gates, ha batejat això com "capitalisme lliure de friccions". No crec que en el spam estiga el problema, sinó més aviat en les galetes que deixem mentre naveguem, a les quals (innocents) cercadors com google s'atenen per a personalitzar la publicitat.
Una salutació des de València.
Publica un comentari a l'entrada